logistikes ypiresies peiraias korydallos

Λογιστικές Υπηρεσίες

Το λογιστήριο είναι ένας από τους πιο σύνθετους τομείς κάθε επιχείρησης και απαιτεί εμπειρία και τεχνογνωσία στην εφαρμογή των νόμων και των διατάξεων που ορίζει η φορολογική νομοθεσία. Στην ACC TAXIS με 30 χρόνια εμπειρίας στην οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία λογιστηρίων μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι λογιστικοί λογαριασμοί και οι φορολογικές σας υποχρεώσεις είναι σε ασφαλή χέρια.

Η ομάδα μας έχει 3 δεκαετίες εμπειρίας στον περίπλοκο κόσμο της λογιστικής επιχειρήσεων και μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να λειτουργεί με φορολογικά αποδοτικό και συμμορφούμενο τρόπο. Μπορούμε να σας υποστηρίξουμε με την τήρηση βιβλίων β’ και γ’ κατηγορίας, τη διαχείριση των λογιστικών θεμάτων, την οργάνωση και επίβλεψη του λογιστηρίου σας ως εξωτερικοί συνεργάτες. Ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον κλάδο στον οποίο ανήκει η επιχείρησή σας έχουμε την εμπειρία, τις δεξιότητες και την τεχνογνωσία για να συνεργαστούμε αποτελεσματικά.

Στη λογιστική εταιρεία ACC TAXIS σχεδιάζουμε τη λογιστική στρατηγική, που εξυπηρετεί την ανάτπυξη της επιχείρησής σας. Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα σε λογιστικές υπηρεσίες, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν ώστε να καλύπτουν όλες τις ανάγκες σας, πάντα με αφοσίωση στους επιχειρησιακούς σας στόχους.

Στόχος μας είναι η παροχή λογιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που αντικατοπτρίζουν τη βέλτιστη διαχείριση και οργάνωση της επιχείρησής σας.

 Λογιστικές Υπηρεσίες για Επιχειρήσεις

  • Τήρηση απλογραφικών και διπλογραφικών ηλεκτρονικών βιβλίων (myData) σύμφωνα με τα πρότυπα της ΑΑΔΕ και των ΕΛΠ
  •  Οργάνωση και επίβλεψη λογιστηρίων μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων
  •  Σύνταξη και υποβολή όλων των παρακρατούμενων και έμμεσων φόρων ΦΠΑ, ΦΜΥ, ΦΕΕ, Δημοτικός φόρος, κ.τ.λ.
  •  Σύνταξη και υποβολή φακέλου επικαιροποίησης των νομιμοποιητικών και άλλων οικονομικών στοιχείων στις τράπεζες, της δήλωσης των ετήσιων χρηματοοικονομικών καταστάσεων από ΝΠ του μη χρηματοπιστωτικού τομέα στην Τράπεζα Ελλάδος, των εγκεκριμένων Οικονομικών Καταστάσεων καθώς και τακτικών και έκτακτων προσκλήσεων των Γενικών Συνελεύσεων στο ΓΕΜΗ
  • Οργάνωση του φυσικού και του ηλεκτρονικού αρχείου (Ηλεκτρονικός Φάκελος) της επιχείρησης
  • Παρακολούθηση των αποτελεσμάτων και ενημέρωση του πελάτη
  • Μηνιαία ενημέρωση για τις υποχρεώσεις της επιχείρησης
  •  Σύνταξη και υποβολή δηλώσεων Ανακεφαλαιωτικών πινάκων, δηλώσεων intrastat,
  •  Συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών – προμηθευτών

Επικοινωνήστε μαζί μας

ΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

Σας προσφέρουμε 30 χρόνια εμπειρίας & αξιοπιστίας